ფასილიტატორის
სამოქმედო გეგმა
(ნოემბერი-დეკემბერი)
N
|
აქტივობა
|
გახორციელების
ფორმა/გზა
|
რისკები მოსალოდნელი
პრობლემები
|
რისკების თავიდან
აცილების გზები/გადაჭრის გზები
|
ვადა
|
რეფლექსია
|
|
საინფორმაციო შეხვედრა
ჩემი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ
პედაგოგებთან.
საკუთარი ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ პედაგოგებთან შეხვედრების განრიგის
დადგენა.
კონსულტაცია-
თვითშეფასების კითხვარის
შევსებაში დახმარების გაწევა.
კონსულტაცია-
თვითშეფასების კითხვარების ანალიზი,საჭიროებების ანალიზი.
საჭიროებების დაჯგუფება.
კონსულტაცია-
თვითშეფასების კითხვარის შევსების საფუძველზე გამოვლენილი
საჭიროებების გათვალისწინებით პროფესიული განვიტარების სამოქმედო გეგმის შემუსავებაში
დახმარების გაწევა.
|
პრეზენტაციის ფორმით სამოქმედო გეგმის,თვითშეფასების
კითხვარის სტრუქტურის შინაარსისა და ელექტრონულად მუშაობის გზამკვლევის გაცნობა.
მასწავლებლებთან შეთანხმებით,ორივე მხარისათვის ხელსაყრელი დროის შერჩევა. კომუნიკაციის
ფორმებზე შეთანხმება.
სამუშაო ჯგუფების შექმნა ან საჭიროების შემთხვევაში
ინდივიდუალური კონსულტაციები.
მასწავლებლების საჭიროებების გაცნობა,საჭიროებების
მიხედვით პედაგოგთა განაწილება სამუშაო ჯგუფებში.
ინდივიდუალურად,ჯგუფურად კომუნიკაციის სხვადასხვა
ფორმის გამოყებნება (პირადი შეხვედრები,ელექტრონული მიმოწერა)
|
შეხვედრაზე პედაგოგის არ გამოცხადება.
ნეგატიური დამოკიდებულება.
დროის დეფიციტის დასახელება
შეიძლება არ გამოთქვას პედაგოგმა დახმარების სურვილი.
შემეგ კი აღმოჩნდეს რომ თავად ვერ ავსებს ამ კითხვარს და ვერ მოასწროს დროულად მისი
შევსება.
შესაძლოა აღმოჩნდეს,რომ სხვადასხვა საჭიროების მასწავლებელი
ბევრია და არ მოხერხდეს მათი დაჯგუფება.შესაბამისად მომიწევს მათთან ინდივიდუალური
კონსულტაციები.
ინდივიდუალური შეხვედრების,დანიშვნის შემთხვევაში,შეხვედრების
რაოდენობიდან გამომდინარე შეიძლება გამიჭირდეს
ყველა პედაგოგთან ნაყოფიერი მუშაობა,არამიზნობრივი აქტივობების შერცევაც ერთ-ერთი
საფრთხეა.საფრთხე აგრეთვე შეიძლება იყოს მაღალი და დაბალი თვითშეფასება.რაგულწრფელობა.
|
წინასწარ ვუთანხმებ პედაგოგებს შეხვედრის დროზე.ვითვალისწინებ
მათ თავისუფალ დროს და დასწრების შეასაძლებლობებს.
ვთავაზობ მათთვის ხელსაყრელ კომუნიკაციის სხვადასხვა
ფორმას. თუ პედაგოგი ვერ ხერხებს გაკვეთილების შემდეგ დარჩენას ..ვთავაზობ კომუნიკაციის
სხვადასხვა ფორმას.მაგ:სატელეფონო ან ელექტრონულ ფორმას.
მუდმივად შეხსენება რომ თვითშეფასების კითხვარის შევსება
უცილებელია. შეთანხმების საფუძველზე მასწავლებლისთვის სასურველი დროისა და ფორმის შერჩევის კონსულტაცია.
თავად დაეხმარები და გავმართავ ინდივიდუალურ კონსულტაციებს.ასევე
ძლიერი მასწავლებელი შეიძლება დავიხმარო კონსულტაციების პროცესში.
შეხვედრების დაგეგმვისას მაქსიმალურად უნდა შევეცადო
დავგეგმო ჯგუფური შეხვედრები. იმ შემთხვევაში თუ მაინც გახდა საჭირო ინდივიდუალური
შეხვედრები,შეხვედრამდე დროში ისე უნდა გავწერო აქტივობები,რომ დავრწმუნდე მქონდეს სათანადო დრო .წინააღმდეგ შემთხვევაში
სჯობს საწყის ეტაპზევე დავაჯგუფო მასწავლებლები.
|
07.11
11.11
რეგულარულად,საჭიროებისამებრ...
01.12-დან 12.12 ჩთ.
15.12-დან 25.12-ჩთ.
|
პრეზენტაციის
ფორმით გავაცანი პედაგოგებს სამოქმედო გეგმა.თვითშეფასების კითხვარი,ყურადღება გავამახვილე
კითხვარის შევსების აუცილებლობაზე,ასევე გავაცანი კითხვარის ელექტრონული შევსების
გზამკვლევი.
თითოეულ პედაგოგს
დავეხმარე თავიანთ ელექტრონულ სივრცეში შესვლის და მასში მუშაობისშესაძლებლობაში.
ნეგატიური დამოკიდებიულება
არ შემინიშნავს,მობილიზებულები გამოცხადდნენ შეხვედრაზე.
მასწავლებლებთან შეთანხმებით
შევიმუშავე
შეხვედრების განრიგი.ასევე
კომუნიკაციის
სხვადასხვა ფორმა.ინდივიდუალური შეხვედრები , ჩამოვაყალიბეთ ჯგუფები და ჯგუფებთან
შეხვედრების განრიგი. სატელეფონი და ელექტრონული კომუნიკაციის საშუალებები.
საჭიროების შემთხევაში ვგეგმავ სამუშაო შეხვედრას
ჯგუფებთან. ვეხმარები მათ თვითშეფასების კითხვარის შევსებაში.
პედაგოგებს მუდმივად ვახსენებ კითხვარის შევსების
ვადებს.
|
1.
2.
3.
4
5
|
საინფორმაციო შეხვედრა
ჩემი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ
პედაგოგებთან.
საკუთარი ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ პედაგოგებთან შეხვედრების განრიგის
დადგენა.
კონსულტაცია-
თვითშეფასების კითხვარის
შევსებაში დახმარების გაწევა.
კონსულტაცია-
თვითშეფასების კითხვარების ანალიზი,საჭიროებების ანალიზი.
საჭიროებების დაჯგუფება.
კონსულტაცია-
თვითშეფასების კითხვარის შევსების საფუძველზე გამოვლენილი
საჭიროებების გათვალისწინებით პროფესიული განვიტარების სამოქმედო გეგმის შემუსავებაში
დახმარების გაწევა.
|
პრეზენტაციის ფორმით სამოქმედო გეგმის,თვითშეფასების
კითხვარის სტრუქტურის შინაარსისა და ელექტრონულად მუშაობის გზამკვლევის გაცნობა.
მასწავლებლებთან შეთანხმებით,ორივე მხარისათვის ხელსაყრელი დროის შერჩევა. კომუნიკაციის
ფორმებზე შეთანხმება.
სამუშაო ჯგუფების შექმნა ან საჭიროების შემთხვევაში
ინდივიდუალური კონსულტაციები.
მასწავლებლების საჭიროებების გაცნობა,საჭიროებების
მიხედვით პედაგოგთა განაწილება სამუშაო ჯგუფებში.
ინდივიდუალურად,ჯგუფურად კომუნიკაციის სხვადასხვა
ფორმის გამოყებნება (პირადი შეხვედრები,ელექტრონული მიმოწერა)
|
შეხვედრაზე პედაგოგის არ გამოცხადება.
ნეგატიური დამოკიდებულება.
დროის დეფიციტის დასახელება
შეიძლება არ გამოთქვას პედაგოგმა დახმარების სურვილი.
შემეგ კი აღმოჩნდეს რომ თავად ვერ ავსებს ამ კითხვარს და ვერ მოასწროს დროულად მისი
შევსება.
შესაძლოა აღმოჩნდეს,რომ სხვადასხვა საჭიროების მასწავლებელი
ბევრია და არ მოხერხდეს მათი დაჯგუფება.შესაბამისად მომიწევს მათთან ინდივიდუალური
კონსულტაციები.
ინდივიდუალური შეხვედრების,დანიშვნის შემთხვევაში,შეხვედრების
რაოდენობიდან გამომდინარე შეიძლება გამიჭირდეს
ყველა პედაგოგთან ნაყოფიერი მუშაობა,არამიზნობრივი აქტივობების შერცევაც ერთ-ერთი
საფრთხეა.საფრთხე აგრეთვე შეიძლება იყოს მაღალი და დაბალი თვითშეფასება.რაგულწრფელობა.
|
წინასწარ ვუთანხმებ პედაგოგებს შეხვედრის დროზე.ვითვალისწინებ
მათ თავისუფალ დროს და დასწრების შეასაძლებლობებს.
ვთავაზობ მათთვის ხელსაყრელ კომუნიკაციის სხვადასხვა
ფორმას. თუ პედაგოგი ვერ ხერხებს გაკვეთილების შემდეგ დარჩენას ..ვთავაზობ კომუნიკაციის
სხვადასხვა ფორმას.მაგ:სატელეფონო ან ელექტრონულ ფორმას.
მუდმივად შეხსენება რომ თვითშეფასების კითხვარის შევსება
უცილებელია. შეთანხმების საფუძველზე მასწავლებლისთვის სასურველი დროისა და ფორმის შერჩევის კონსულტაცია.
თავად დაეხმარები და გავმართავ ინდივიდუალურ კონსულტაციებს.ასევე
ძლიერი მასწავლებელი შეიძლება დავიხმარო კონსულტაციების პროცესში.
შეხვედრების დაგეგმვისას მაქსიმალურად უნდა შევეცადო
დავგეგმო ჯგუფური შეხვედრები. იმ შემთხვევაში თუ მაინც გახდა საჭირო ინდივიდუალური
შეხვედრები,შეხვედრამდე დროში ისე უნდა გავწერო აქტივობები,რომ დავრწმუნდე მქონდეს სათანადო დრო .წინააღმდეგ შემთხვევაში
სჯობს საწყის ეტაპზევე დავაჯგუფო მასწავლებლები.
|
07.11
11.11
რეგულარულად,საჭიროებისამებრ...
01.12-დან 12.12 ჩთ.
15.12-დან 25.12-ჩთ.
|
პრეზენტაციის
ფორმით გავაცანი პედაგოგებს სამოქმედო გეგმა.თვითშეფასების კითხვარი,ყურადღება გავამახვილე
კითხვარის შევსების აუცილებლობაზე,ასევე გავაცანი კითხვარის ელექტრონული შევსების
გზამკვლევი.
თითოეულ პედაგოგს
დავეხმარე თავიანთ ელექტრონულ სივრცეში შესვლის და მასში მუშაობისშესაძლებლობაში.
ნეგატიური დამოკიდებიულება
არ შემინიშნავს,მობილიზებულები გამოცხადდნენ შეხვედრაზე.
მასწავლებლებთან შეთანხმებით
შევიმუშავე
შეხვედრების განრიგი.ასევე
კომუნიკაციის
სხვადასხვა ფორმა.ინდივიდუალური შეხვედრები , ჩამოვაყალიბეთ ჯგუფები და ჯგუფებთან
შეხვედრების განრიგი. სატელეფონი და ელექტრონული კომუნიკაციის საშუალებები.
საჭიროების შემთხევაში ვგეგმავ სამუშაო შეხვედრას
ჯგუფებთან. ვეხმარები მათ თვითშეფასების კითხვარის შევსებაში.
პედაგოგებს მუდმივად ვახსენებ კითხვარის შევსების
ვადებს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий